Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Základné informácie

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku prostredníctvom webového sídla www.detoxpobyt.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.

Predávajúcim je: Babičkina záhrada s.r.o., Počašie 45, Lužianky 951 41. IČO 47877651, DIČ 2024125873. Tel. 0948 450 888, e-mail: info@detoxpobyt.sk. Zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka č. 37720/N.

Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.

Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.

 

Objednávka a uzavretie zmluvy

Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho na webovom sídle. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.

Predmetom zmluvy je účasť kupujúceho na detoxikačnom ozdravnom pobyte – zmluva, ktorej predmetom je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote.

 

Ceny pobytov

Všetky ceny pobytov ponúkaných na webovom sídle predávajúceho sú konečné, vrátane všetkých daní. Predávajúci je platiteľom DPH.

 

Platba za pobyt

Predávajúci akceptuje platbu za objednaný pobyt nasledujúcimi spôsobmi:

  • platba vopred prevodom / vkladom v hotovosti na účet predávajúceho č. SK0283300000002300642274.

Súčasťou objednávky je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný pobyt.

 

Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má služba pri prevzatí kupujúcim. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci alebo poskytnutí služby v záručnej dobe (záruka).

Záručná doba na služby je 3 mesiace.

Ak má služba vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci by však nemal ďalej používať službu, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu služby, alebo ak sa vada týka len súčasti služby, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu služby alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú službu za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa služba mohla riadne užívať ako služba bez vady, má kupujúci právo na výmenu služby alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád službu riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny služby.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese sídla.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od poskytnutia novej služby. To isté platí, ak dôjde k výmene súčasti služby, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opravenej služby, výmenou služby, vrátením kúpnej ceny služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny služby, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu služby za nový výrobok.

Ak kupujúci uplatnil reklamáciu služby počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

 

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

Vzhľadom na povahu predávaných služieb (poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, pri ktorých sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote) podľa §7, odsek 6, písmeno k, Zákona na ochranu spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, č. 102/2014 Z.z., kupujúci nemá právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.

Predávajúci však poskytuje kupujúcemu nadštandardnú možnosť odstúpenia od zmluvy nad rámec zákona. Kupujúci môže stornovať rezerváciu pobytu v prípade, ak do jeho začiatku zostáva 30 a viac dní. Kupujúci nahlási zrušenie pobytu e-mailom na info@detoxpobyt.sk a predávajúci mu v takomto prípade vráti 50% zaplatenej ceny pobytu.

 

Zodpovednosť kupujúceho počas pobytu

Objednávkou pobytu kupujúci berie na vedomie, že účasť na pobyte je zo zdravotného hľadiska výlučne na vlastnú zodpovednosť kupujúceho. V prípade akýchkoľvek zdravotných problémov alebo alergií, predávajúci kupujúcemu odporúča účasť na pobyte vopred konzultovať so svojim všeobecným alebo odborným lekárom.

Kupujúci ďalej berie na vedomie, že počas pobytu je potrebné dodržiavať pokyny organizátora a že ak sa kupujúci nebude riadiť pokynmi organizátora pobytu (pred, počas aj po skončení pobytu), môže to mať nepriaznivý vplyv na jeho zdravotný stav.

 

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Ochrana osobných údajov

Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu, dátum narodenia, číslo telefónu a e-mailu.

Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy. Osobné údaje kupujúceho sú v informačnom systéme predávajúceho uchovávané po dobu 10 rokov.

Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky prostredníctvom tohto webového sídla.

Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – poskytovateľom ubytovania počas pobytu.

Osobné údaje kupujúceho sa nezverejňujú.

Predávajúci môže spracúvať osobné údaje na marketingové účely (napríklad pre odosielanie newslettra alebo e-mailov o novinkách, zľavách, akciách a pod.) aj bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Pre tento účel predávajúci spracúva nevyhnutné údaje, ktorými sú meno, priezvisko a e-mailovú adresu kupujúceho. Svoj súhlas so spracovaním údajom na marketingové účely môže kupujúci kedykoľvek odvolať napríklad odoslaním správy na e-mailovú adresu predávajúceho so žiadosťou o odhlásenie z newslettra. Osobné údaje využívané na marketingové účely nebudú poskytnuté tretím stranám, taktiež nebudú zverejnené. Marketingový informačný systém predávajúceho je registrovaný v Evidencii informačných systémov osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov.

Na základe písomnej žiadosti môže kupujúci od predávajúceho žiadať:

  • potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje kupujúceho spracúvané,
  • informácie o spracúvaní osobných údajov,
  • zoznam osobných údajov, ktoré sú o kupujúcom predmetom spracúvania,
  • opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže kupujúci požiadať o ich vrátenie; likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.

Kupujúci môže na základe písomnej žiadosti u predávajúceho namietať voči:

  • spracúvaniu osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
  • využívaniu osobných údajov kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku,
  • poskytovaniu osobných údajov uvedených na účely priameho marketingu.

Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie webového sídla môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory – cookies, vďaka ktorým si webové sídlo môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Webové sídlo predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetových stránok. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve webového sídla pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetových stránok nemusia byť funkčné.

Mám záujem o články, zaujímavosti a o nové termíny pobytov

Kliknite sem

Detoxikacny Pobyt Footer Logo

Prihláška

Prihláška na detoxikačný pobyt. Ďakujeme, že údaje vyplníte kompletne a pravdivo, čím nám uľahčíte administratívu a organizáciu pobytu :)

Email*

Meno*

Adresa*

Telefón*

Termin

Náhradný Termin

Dátum narodenia

Ak ste sa už na našom pobyte zúčastnili, uveďte, prosím, termín:

Choroby alebo zdravotné problémy:

Alergia na zeleninu/ovocie (nižšie vypíšte druhy zeleniny a ovocia, na ktoré máte alergiu

Evidenčné číslo vozidla:

Mám záujem o samostatnú izbu za príplatok 50€
ánonie

Mám záujem o ubytovanie na izbe s:

Iné informácie, ktoré by pre nás mohli byť dôležité :

Budeme radi, ak nám napíšete, odkiaľ ste sa o nás dozvedeli :

Prehlasujem a súhlasím, že som túto prihlášku vyplnil/a pravdivo a budem rešpektovať pokyny pred, počas a po detoxikačnom pobyte. Ak som neuviedol/neuviedla choroby, zdravotné problémy a lieky alebo nebudem dodržiavať pokyny počas detoxikačného pobytu, som si vedomý/á možného nepriaznivého vplyvu na zdravotný stav. Súhlasím so spracovaním osobných údajov týkajúcich sa aj zdravia uvedených v tejto prihláške.

Please leave this field empty.